Onsdagen den elfte

Rapport från senaste passen, axlar igår, rygg idag.
Längesen jag tränade med M, vilket märktes...
Det visades omedelbart vart skåpet skulle stå, och vart jag än ställde det så stod det fel :p
Det är nog bara att acceptera att det är så han jobbar, bryt ner och bygg upp ;)
Och visst. Det funkar.

Pers igår med nästan en 6a själv i sittande axelpres med 20kg hantlar (!). Trodde faktiskt inte att jag var kapabel till att få upp såna vikter, men tydligen :O
Stolt över att äntligen vara på nedre raden i hantelstället och jobba, haha ;)

Idag persades det i latsmaskin, dock utan min vetskap..! Ej okej när det läggs på vikter utan att jag ser det ;)
Även pers i korta mark, 110kg. Inte jättemycket kanske, men ändå. Mycket för att vara mig.

Överlag bra pass, mycket tack vare M.
Vad skulle jag gjort utan honom...?


För övrigt i en Winklers liv?
Mja, det rullar.

Idag har ett vispopsmoln dragit in över mig och helt plötsligt spelas Winnerbäck och Lisa Ekdahl :p Jaja, kan väl va kul ibland.



Nähä, dax även för Winkler att sova.


God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0