Posedown!

Antagligen världens mest ineffektiva dag går nu mot sitt slut.

Inledde med att försova mig, big time. Hade planerat att hinna med lite välbehövlig bilvård på förmiddagen, men det blev inget med det. Så bilskrället ser fortfarande ut som bilarnas motsvarighet till en uteliggare.. :p Nåväl, imorgon är en annan dag.

Sen jobb hela dagen. Visserligen trivs jag bättre på mitt jobb än någon annanstanns, så det är helt okej.
Trevligt avbrott i arbetet med en löpare som kom in på depåstopp ;) 

Efter jobb var planen från början träning, men ändrade den planen.
När jag vet hur bra jag tränar med sällskap och motivation så känns det bara onödigt att köra ett halvbra pass. Bättre att spara den energin till morgondagens dårskaper ;)

Istället drog jag på mig klackskorna och körde typ en halvtimmes poseringsträning. Låter kanske som världens mest märkliga syssla, men ack så viktigt.
Framförallt om man som jag har grava problem med att ta mig fram i klackar.. Funderar på att ta privatlektioner i klackskogång. Typ av en tjej :P
Poseringarna gick bra däremot, sidoposerna blev riktigt bra tack vare ett mycket bra tips. Trodde aldrig jag skulle få hjälp med BF-posering av en kille, som dessutom lärt sig poserna av mig, haha!  =D
Avslutade med att slänga av mig klackarna och köra några byggarposer, haha!  Kan inte låta bli..

Vidare med kvällen, åkte hem laddad för en kväll med strongman tävling på tv!
Insåg dock ganska snabbt att eurosport inte onlinesände, så jag sprang över till lillebror och våldgästade. Ibland är det tur att man har honom bara tre hus bort, och att han sitter på ett bra kanalpaket =D
För er som missade, så kom Johannes Årsjö tvåa.


Ikväll rullar denna på repeat
http://www.youtube.com/watch?v=Qu8kkHGTNRo
Så äre.
Jag har tokfastnat i Winnerbäck träsket :p
Vet i alla fall en viss Thess som klappar händerna av förtjusning.. ;)


För övrigt!
Kan det vara så att idag var Dagen? The Day? Dagen D?
Dagen då allas vår knas-Ove faktiskt hade rätt?
Mja, förhoppningsvis faktiskt :)
Enough said!



God natt!


Kommentarer
Postat av: Thess

Wiiiieeee, här klappas händerna för fullt!! Winnerbäck är och förblir ett geni, så är det bara...enough said! ;D Puss på dig

2011-05-16 @ 09:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0