"Vilka jävla armar du har!"

Hemkommen frå gymmet, bara typ 1½ timme sen.. ;)
Fastnade i samtal med två goa gubbar vid stängning, sen trivs jag förbaskat bra på mitt gym med =D

Vaknade imorse med Satan själv bosatt i hela ryggtavlan... Helt sjukt, va visst ett bra pass igår!
Riktigt märkligt, fast på ett bra vis, va att jag inte kände det minsta i biceps. Negativa latsdrag brukar ändå suga rätt bra i bicepsfästena, men kändes tokbra idag.
Riktigt nöjd!

Dagens träning, armar för hela slanten.
Och vilket pass sen! =D
Tränade själv, vilket i mitt fall sällan är fördelsamt. Kopplade på M på repeat i huvudet, funkar rätt bra. Tur att han har bra standardrepliker som funkar i de flesta lägen.. ;)
Bicepscurl med hantlar stod först på dagordningen. Och hör och häpna - pers med en 4a på 20kg hantlarna!
Så länge som jag gått och sneglat på dom där tjugorna men aldrig vågat.
Sötaste Mari gick förbi och tappade hakan, haha =D
Nåväl, efter det blev det kabel för hela slanten. Råkade mest bli så, dels för att jag gillar kontaken man får med armarna i kabelmaskin, och dels för att det va så många som stod och trängdes bland vikterna.. :p
Curl mot pannan på lutande bänk och bamsecurl blev det för biceps. Triceps blev det otroligt anti-innovativt med smala pushdown, pushdown med rep och enarms frenchpress. Även där kabelmaskin hela dagen :p


Morgondagen bjuder på jobb följt av träning.
Och så kommer J hem, wiie :)

 Nu säger Winkler god natt!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

intressant!

2011-06-10 @ 14:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0