Förvirrad. Förblindad. Förtrollad. Förstummad. Förälskad.

Finns så mycket jag vill säga. Men jag vill inte säga för mycket.

Kan väl egentligen mest bara konstatera att jag är en ovanligt, oförskämt, ohyggligt, onormalt lycklig människa just nu :)


För att hoppa vidare till det basala i mitt liv och vardag, träningen.
Ett benpass avverkades igår. Högrepsträning, kämpigt på alla sätt som finns.
Passet i sig bjöd inte på nåt revolutionerande direkt, bara en herrans massa smärta. OCH! För att få in lite dårskap i passet så släpade vi ut en skivstång på baksidan av gymmet och gick utfall längst byggnaden, Coleman style!  ;)
http://www.youtube.com/watch?v=mzgpMyr6MmA
Kan vara bland det jävligaste jag gjort, satan i gatan så jobbigt!
Hade jag varit själv sista rundan hade jag slängt stången åt helvete efter halva vägen. Men med lite pepp klarar man så obegripligt mycket mer. Coolt :)

Idag blev det ett ryggpass, inte det tuffaste men väl ett riktigt bra pass :)
Blev dock inga dårskaper under detta passet. Utan nån form av idiotövning så känns helt plötsligt inte passen kompletta ;)



Utöver träningen så har helgen varit exakt... Underbar.
Så mycket tankar och känslor som man inte riktigt kan sortera och få ordning på. På ett sådär galet härligt vis.


Förvirrad. Förblindad. Förtrollad. Förstummad.
Förälskad.




En lycklig, bubblig och smått tokig Winkler säger nu god natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0