Vänta, vänta vänligen


Helt plötsligt vet jag inte vad jag ska skriva om, vardagarna känns nu mest bara som en transportsträcka till helgen.. :)


Har i alla fall hunnit med två rätt okej pass sen sist. Ett bröstpass i måndags som inte går till någon historia direkt, inga vikter att skryta om med ändå helt okej känsla.
Idag blev det axlar, lyckades tajma in samtidigt som Helen idag, vilket innebar pass och pepp till tuuuusen :)  20kg hantelpress gick även idag väldigt bra.
Sen lite baksida och utsida på egen hand, gick rätt bra.

I övrigt har dagen bestått av jobb, och jag kan bland annat välkomna en ny PT-kund till team Winkler ;)

Imorgon blir det förhoppningsvis träning med coach M, välbehövligt!


Min vardag för övrigt.

Fnittrig. Flamsig. Fjantig. Flummig. Fånig.

Och väldigt glad! =D



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0