Min helg i ord

Oförskämt klent med uppdateringar här på sistonne!
Men nu jag jag vet att det finns folk därute som faktiskt lägger tid på att läsa om vad jag har för mig, ja då är det minsann upp till Winkler att leverera!

Helgen var väl kanske inte den bästa ur muskelsynpunkt.
Men ack så viktig för själen :)

Ledig fyra dagar i rad, tors-sön. Tror inte det har hänt sen jag hade mitt sista skollov :O

Fredagen kom finaste J hem, wiiie =D

I övrigt spenderades dagen med något, för mig, så ovanligt som shopping. Närmare bestämt jeansjakt.
Ett uppdrag som redan på förhand nästintill var dömt att misslyckas. Jag har inte lyckats hitta jeans som passar sedan typ augusti. Uppenbarligen så anser hela klädindustrin att man inte ska se ut som jag gör. Man får helt enkelt skylla sig själv om man tar 250kg i benpress...
MEN! Tillslut hittade jag mina jeans! ♥  Total lycka, var längesen jag kände mig så "normal" haha..! 

Därefter axelträning och fredagsmyyyys. Fast utan OLW :p Uärk!

Lördag stod benträning på planeringen. Halvbra pass som faktiskt inte generarat i minsta tillstymmelse av träningsvärk :O Shame on me, blir till att lasta på mer vikt nästa gång, damn it!

Kvällen innebar grillfest med gymgänget hos bäste värden Peter.
Mycket trevlig tillställning, tusen tack till alla inblandade =D Världens bästa människor!

Söndagen innebar återhämtning på avancerat nivå..
En skön promenad runt stan var väl det mest fysiskt krävande den dagen.




Idag har jag hunnit haft en duktig PT kund, tränat själv och jobbat.
Träningen gick väl sådär, tycker inte om att träna bröstpass själv, där vill jag har pass. Mycket pass..!
Så bänkpressen utfördes i smithmaskin, och hantelpressarna sänktes ett snäpp. I övrigt ok.
Fick däremot till vår småskumma serratusövning riktigt bra idag =D



För övrigt så är det idag exakt en vecka tills startskottet går.
Nästa måndag inleds tävlingsdieten! =D
Sinnessjukt att det redan drar igång, mer än ett halvår (halvår!!) kvar till tävling. Men har man mycket som behöver bantas bort så får man skylla sig själv, haha ;)
Ska bli fantastiskt kul, och skrämmande, att få komma igång med allt. Ser fram emot det kommande halvåret med skräckblandad förtjusning =D



Nu ska det laddas inför en ny dag, nya utmaningar och nya möjligheter.
Pepp på livet! ♥



God natt, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0