Woooaahh! =D

Snart 3 timmar sen dagens pass avslutades, och jag är fortfarande endorfinhög och uppe bland molnen..!

Herrans bra ryggpass ihop med världens bästa M, tungt som attan!
Har kört rätt strikt sista tiden, vilket gett fantastiska resultat. Men ibland behöver man ändå växla upp och trycka på gasen lite, så himla kuuul!
Blev ganska få övningar, men med högsta kvalité och intensitet i varje rep. Precis som det ska vara, men sällan är i verkligheten :p
Avslutade med en skapligt lätt 8a på 34kg hantelrodd, nästan förbluffad över mina egna ökningar ;)
Och sittande rodd också förbaskat bra! Kabelmaskiner går aldrig att jämföra viktmässigt, men 65kg av ett magasin på 95Kg är rätt okej för att vara tjej ;)


För övrigt så har jag en riktigt dålig teknikperiod just nu.
Mobilen hamnade i vatten och fungerar starkt bristfälligt sen dess.. Neråtknappen funkar inte, telefonboken hänger sig och man hör knappt när man pratar med någon.
TVns fjärrkontroll åkte i backen igår, så nu funkar inte den. Dessutom har knapparna framme på TVn lagt av, så jag kan inte öht byta kanal. Suck! Det får bli femman resten av livet..
Peppar peppar, men än så länge funkar datorn i alla fall. Än så länge...


Imorgon väntar ny mätning för att få startvärde inför dietstart.
Smått nervöst. Förra mätningen var så himla bra, så även om jag inte har anledning att bli det, så nog kommer man bli lite besviken om inte denna också är bra.. Nåväl.
Härifrån och mot stjärnorna!

Jag har jobbat hårt för att komma dit jag är idag. Jag kommer aldrig påstå att jag inte är stolt över mig själv. För det är jag.
Men ändå finns det en person som förtjänar oändligt mycket cred för allt arbete han lagt på mig.
Så mycket tacksamhet att det inte ryms i ord
Bästaste coachen, och framförallt bästaste vännen! ♥

Lycka!


Over and out!

Kommentarer
Postat av: Pirre

Gött å se att fröken är live n kickin! :D

2011-05-26 @ 22:36:24
URL: http://pirres.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0