Endorfinerna anfaller!

Hemkommen från träning.
Endorfinhög som ett jävla höghus, sinnessjukt! =D
Bra pass, kan iofs inte bli så mycket mer än brutal slakt med en M på krigsstigen ;) Hoppas han kan börja träna ordentligt snart igen, annars kommer jag gå runt som en enda stor klump av träningsvärk ;)

Idag fick jag dock dela M´s vrede med ännu ett offer, skönt det iaf..
Armar blev det, bissart tungt med pass på alldeles för många reps = skööönt! =D
60kg bänkdips är inte fy skam för en liten Wimpy, dessutom i dropset.. Skitbra. Längesen jag körde bänkdips, kändes riktigt bra. Trots att jag blev trött i handlederna.. ;)

Imorgon väntar jobb, så antagligen träning efter stängning. Om jag hittar en partner.
Karraktär till att köra ensam har jag inte riktigt en fredag kväll :p



Övriga reflektioner.

Om det bara hade kunnat gå en dag, EN ynka dag, utan att man ska behöva försvara vad man håller på med..
"Tjejer med muskler är inte snyggt!" "Ska du bli en sån där äcklig bodybuilder?" "Ska du bli sådär smal?" "Tycker du verkligen att det är snyggt?"
JA, det ska jag.
Jag tycker det är snyggt och jag behöver inte någon annans åsikt.
Vad förväntar man sig för svar liksom? "Nej, du har rätt, jag ska nog inte muskla på mig mer nu..". 
No way (Eller No WHEY som min bästa Gurra hade sagt!)
Mitt liv. Min kropp. Min målbild.
Så enkelt är det.

Men visst, även Winker har sina gränser.
Även om dessa donnor imponerar skiten ur mig, så är det inte riktigt så jag vill se ut.
http://www.youtube.com/watch?v=XfrsnlyLKww&feature=related
(Val av musik får stå för videoskaparen...)



Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0