Vänta vänta vänligen!

Jahapp, sitter och väntar på dagens träningspass.
Är nog sämst i världen på att ha lediga dagar, jag vet inte riktigt hur man gör :p
Fått skapligt mycket uträttat här hemma i alla fall, i städväg åtminstonne.
Nyss va jag sådär härligt manlig som bara jag kan vara och rensade mitt avlopp =D Hur många brudar rensar sina egna avlopp? Nej, just det.. :p
En riktig karl reder sig själv. Och har man ingen karl till hands så får man helt enkelt göra det själv.

Gårdagens träning innebar ryggslakt de lux.
Eller ja, M tittade förbi och tyckte att jag mesade. Ej okej, så efter det ökade jag i minst två av de resterande övningarna.. ;) Bland annat åttor på 100kg korta mark, vågade inte öka mer då jag inte hade nåt bälte. Nästa gång åker bältet på, så ska det nog gå att lyfta lite till :)

Som sagt, inväntar dagens pass. Armar blir det idag, med coachen vid sidan om. Riktigt bra.
Om han bara kunde bli klar med sina sysslor nångång så vi kan köra igång..
Vänta vänta vänta :)


Uppdaterad rapport från passet kommer senare ikväll.
Åker nog in nu och tjuvstartar. Kanske med lite poseringsträning..? :p

Nåväl, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0