Whats new?

Ännu en dag som börjar ta slut, undrar vart dom tar vägen egentligen..

Denna dagen har i alla fall, likt de flesta, bestått av hästar, träning och jobb. I inbördes ordning.

Axelpass på schemat idag, ihop med stjärnskottet ;)
Gick rätt bra, dropset sidolyft som avslutning kan inte gå fel.. ;) Eller ja, dropset negativt va nog snäppet värre, haha..! Crazy people only!
Som alltid, mycket fokus på baksida axel så den kördes först. En liten, svår och lättbortglömd muskeldel som faktiskt börjar bli riktigt bra. Trägen vinner.
Imorgon väntar ryggträning, yeyy! =D

Träffade min bästa buddy på gymmet, kändes som längesen.
Han satte griller i huvudet på mig... Nåväl.

Positivt är att jag sista dagarna kunnat vistas utomhus utan att få andningssvårigheter..
Av någon anledning har jag under de senaste två åren blivit jättekänslig för pollen, som jag verkligen aldrig reagerat på tidigare. Skitskumt.
Sista veckorna har varit rätt dryga, nys och snörvel hela tiden..
Att jag dessutom väljer att bemöta det på samma sätt som allt annat motstånd min kropp bjuder på, nämnligen med förnekelse, det är kanske inte alltid så bra.. ;)

För övrigt så händer det inte så mycket mer i mitt liv.
Jag rider, tränar och jobbar.
Och nu går det snart av en ny beställning till gymgrossisten, mer protein!!
:)



Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0