Nytt på g...?

Utan att avslöja för mycket innan det är spikat, så KAN det vara så att Wimpy har ytterligare ett stort mål på gång. OM det nu blir så, men just nu är tanken i mitt huvud så solklar den kan bli.
Återkommer... ;)


Veckan i övrigt har varit riktigt bra. Nytt upplägg av coach med ännu mindre mat, ÄNNU mindre på söndagar samt ännu mer cardio. Ändå har jag aldrig haft så bra tryck, känt mig så stark och sett så stor ut som nu. Samtidigt som jag faktiskt för första gången SER att jag blivit smalare =D
Underbart!

Det bubblar så mycket vilja, lycka och motivation just nu. Och jag vet att det snart kommer komma en ny dipp, för det gööör det, så desto mer tänker jag njuta av mitt flow och rida vågen så länge den håller i sig =D

Woop woop WIMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0