Kluvet..

Länge sedan den här sidan uppdaterades nu, mest för att jag inte vad vad jag ska skriva.. :p

Summering av vardagen just nu: Bergochdalbana.
Varje dag.
Ångest för att jag inte orkar gå morgonpromenaden. Älskar ändå att göra det.
Ledsen för att jag inte hinner med mina hästar som jag brukar. Lycklig för att ridningen ändå går bra och gör mig glad.
Gråtfärdig för att jag inte orkar prestera som jag brukar på gymmet. Fascinerad hur definitionen börjar komma och att trycket finns kvar.
Sur för allt jag inte får äta. Stolt för att jag kan låta bli.
Varför gör jag det här....?? Klart att jag gör det här!!


Sååå mycket känslor, och mest blir det bara kaos. Även om jag gillar det... Sjukt.


Nåväl, 2 månader kvar -
Rätt in i kaklet.
Plattan i mattan.
Full steam spacemachine
Fullt ös medvetslös
Gå ut hårt och öka
Gasa tills det rasa


Eyes on the prize - team Wimpy!!



God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0