Föttiåtta kilo!

Go morgon planerad med morgonpromenad med bästa coachen - och vad händer?! Ösregn.
Ja, jag erkänner. Jag har inte tillräckligt med karraktär för att ge mig ut i ösregn. Regn - ok. Ösregn - nej.
Fick bli en tidigt frukost och lite fix med de sista jävla flyttkartongerna istället.. :p

Gårdagen bjöd på en riktigt härlig morgonpromenad (då sken solen minsann..), ett ryggpass av monstersort samt 40min cardio.
Som sagt, herrejäklar vilket ryggpass! Energin sprutar ut genom öronen just nu, heelt galet.
Lyckades sätta PB inte mindre än två gånger i samma övning, hantelrodd. Det var inte strikt och de var inte snyggt, men det var tamigtusan en 6a på 48kg! =D
Typiskt att de nya hantlarna kom förra veckan, för annars hade jag kunnat vara stolt över ett PB på dom tyngsta hantlarna, men nu har vi som sagt ett par kg till... Får bli nästa gång.. ;)
Efter passet blev det som vanligt cardio, fördelat på 15min crosstrainer, 15min spinningcykel och 10min löpband med incline.
Och från och med nu finns en heeelt ny nivå av trötthet. Om man somnar på en spinningcykel, då är man trött på riktigt....
Ja, jag somnade. Benen gick som elvispar, men huvudet hängde ner i styret.
And I´m proud of it! ;)

Tuffaste den dagen var dock helt klart att försöka vakna till liv igen och jobba resten av kvällen.
Öppet Hus på gymmet hela veckan (så passa på att komma och träna på Karlskronas ledande träningscenter!), vilket innebar myyycket folk, myyyycket frågor och myyycket säljande.
Skitkul, men det krävde lite mer energi än vad jag hade kvar.

Avslutade med att slumra en stund i solariet innan jag gick hem och däckade i soffan med en kaseinshake :)



Ladda för ett brutalt armpass med coach!
Helt underbart att ha honom tillbaka på gymmet.. :)


Nåväl, off to save the world.
Eller nåt... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0